zadzwoń

Masz
wątpliwości?

Poniżej znajdziesz odpowiedzi
na najczęściej zadawane pytania.

Czy telewizja jest legalna?

Platforma VisionBox należy do firmy IP VISION TV Sp Zoo która jest zarejestrowana przez Sąd Rejonowy w Gliwicach pod numerem KSR: 0000605985, oraz posiada identyfikator podatkowy NIP: 4980265346. Firma posiada koncesję jako operator telekomunikacyjny i podpisane umowy z nadawcami na retransmisję programów telewizyjnych na platformie VisionBox.

Czy telewizja działa za granicą?

Platforma telewizyjna VisionBox działa wszędzie gdzie jest łącze internetowe o minimalnej przepustowości 10Mb/s.

Czy mogę ogadać telewizję na SmartTV?

Telewizja działa na wyspecjalizowanym dekoderze, dostarczanym przez operatora oraz na aplikacji mobilnej (od pakietu Brązowego) na android/iOS która jest jednak powiązana z subskrypcją na dekoderze.

Czy telewizja będzie działać na internecie mobilnym LTE?

Tak, lecz zalecamy łącze bez limitu danych, o minimalnej przepustowości 10Mb/s.

Na jak okres zawierana jest umowa?

Umowa jest zawierana na okres 24 miesięcy.

Czy dekoder można podłączyć bezprzewodowo?

W chwili obecnej nie mamy w ofercie dekodera z WiFi.

Czy istnieje możliwość zmiany pakietów podczas trwania umowy?

Tak, zmiana pakietu na wyższy jest bezpłatna, natomiast na pakiet niższy jest obciążona jednorazową opłatom migracyjna w wysokości 49 zł.